18 wrz 2016

Uśmiecham się szeroko, czyli efekty aparatu ortodontycznego

Idąc na ostatnią wizytę kontrolną do ortodonty, nie bardzo wierzyłam, że to już.
Po blisko dwóch i pół roku, godzin spędzonych na rozkręcaniu hyraxa, niezliczonych wizytach i morzu (!!!) wydanych pieniędzy, moja pani ortodontka stwierdziła - zdejmujemy!

Przeglądając pierwsze ze zdjęć, które postanowiłam robić sobie w trakcie leczenia, jest mi wstyd, że tak późno zdecydowałam się na założenie aparatu ortodontycznego.
Na swoje usprawiedliwienie powiem tylko, że w sumie miałam swoje powody - między innymi widmo wyrwania czterech (!) zdrowych zębów skutecznie mnie odstraszało od założenia aparatu ortodontycznego.
Ale jak widać na załączonym obrazku - udało się bez wyrywania.

Zdjęcia - marnej jakości, ponieważ robione były na szybko, przy różnym natężeniu światła (nawet przez myśl mi nie przeszło, coby wrzucić je do Internetów ku przestrodze (?)). Bo gdyby dziś ktoś się mnie zapytał czy warto było nosić aparat ortodontyczny, odpowiedziałabym: warto.

aparat ortodontyczny efekty

W moim przypadku, zgryz nie jest idealny. Może nie reklamowałabym najnowszej pasty do zębów, ale wiem, że mogę się bez skrępowania uśmiechać. Bez kompleksów.
A jak wygląda efekt końcowy? Na niego sama będę musiała poczekać. Czeka mnie jeszcze "chowanie" dwójki przy pomocy specjalnej nakładki, ponieważ skubana nie chciała współpracować.

A zdjęcie efektu "po" umieszczę jutro, przy lepszym oświetleniu.

RW

2 komentarze:

  1. Eh.. ile bym dała za to, żeby w Białymstoku w końcu dali mi UBERa ;/ Czego by nie mówić, wszystkie te miejskie TAXI są cholernie drogie w porównaniu z kolegą uberem. Co to zębów, pamiętam swoją przygodę z aparatem ;D Z tym, że ja miałam wyjmowany. Skończyło się na aftach, pogryzionym języku, odciskach, bólu i "zgubieniu" go. Jakieś tam efeky dał, chociaż u mnie problem tkwi raczej w samych ksztalcie zęba a nie ich ułożeniu na łuku. Bieda do kwadratu!
    http://www.emplace.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. ... i właśnie dlatego Uber jest tak... "lubiany".

    Moim zębiszczom, jak widać na załączonych obrazach też daleko do ideału jeśli chodzi o kształt... ale nawet najmniejsza zmiana na lepsze, warta jest każdego wysiłku.
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

staty