4 lip 2017

Wy-kasz się w kuchni

"Wy-kasz się w kuchni", to druga po "Grochem o ścianę" pozycja z biedronkowej biblioteczki w którą się zaopatrzyłam. O ile ta pierwsza była nabytkiem zupełnie przypadkowym, to po "Wy-kasz..." latałam po Biedronkach celowo. (Tak naprawdę dorwałam ją w tej najbliższej mnie, schowaną za wszystkimi innymi).

Odżałowałam kolejne 25zł i w sumie ta pozycja niczym nie ustępuje grochowej.
Książka z tej samej serii, zdjęcia wykonane w podobnym klimacie (iStock, Shutter), kilka ciekawostek na temat kasz i ich rodzajów oraz ponad 220 stron przepisów na kasze. I nawet jeśli wykorzystujemy w niej strączkowe - przepisy nie powtarzają się.


W odróżnieniu do "Grochem o ścianę...", książka ta ma o wiele więcej niewegetariańskich pozycji, ale znajdą się też takie, w których nie wykorzystuje się mięsa, a nawet w ogóle bez użycia produktów pochodzenia zwierzęcego.
Oprócz przepisów na obiad i sporo sałatek, znaleźć tam można również zupy i desery.


Pralinki jaglane
Do wyboru mamy przepisy z kaszy jęczmiennej, jaglanej, gryczanej, bulgur, kuskus, kaszy manny, quinoa i kaszy kukurydzianej. No, jest w czym wybierać! :)


A dla tych, komu biedronka nie po drodze, pozycje dostępne są w księgarniach internetowych.

Ja jestem zadowolona z zakupu, a mój pan mąż został już poinformowany, że przez najbliższe pół roku będzie jadł kasze na zmianę z grochem. :)

Ruda Wredna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

staty